En underbart sexig DREGEN och karlstads överkåta pojkar...

Sammanfattning av kvällen!
Började med mat +fika och mys hos madde!
Sen in till nöjes där jag till min stora glädje och förvåning möttes av BULLET!! <3
Ytterliggare lite senare dök Backyard Babies upp på scenen och dom gjorde en underbar spelning!
Det enda som skulle kunna få försvinna ur mitt minne är killen med röda byxor, wtf var det där med att naffsa i nacken .. eller snarare äta min nacke!? Och sen tycka att jaah du ska följa med mig hem för du tycker om mig ? jomen hallå så går det ju till i allas värld... hett tips till dig i dom röda byxorna ät inte på personen du vill ha med hem innan hon har följt med dig hem ^^ 
Och vad är det med alla killar och vägra tro på att jag är lesbisk.... iofs så är jag inte det .. men mitt senaste förhållande var trotts allt med en brud! Jag är bi så det är ju inte helt och hållet lögn!
Och fram för allt, om det nu inte skulle va sant så skulle det vara en sjukt stor diss! Jävlapundhuvud! *suck*

Och en grej till killen i den gula t-tröjan när man är på konsert så är inte det samma sak som ta på varenda rumpa och bröst du får tag på och kläm!

Vet ni att jag under Hellacopters spelningen borade in mina naglar så hårt i en killes hand att min hand var helt blodig?  Detta berodde på att idioten tyckte att han fick knäppa upp mina byxer jag höll inte med honom.

Jag är lite trött på att det ska va så när man går till nöjes för att se ett band. Jag går liksom dit för bandet inte för att jag vill skapa en sexorgie i publiken ^^

Men i övrigt så var Dregen sjukt het! Spelningen var grym och Bullet var en underbar överaskning! =)
Så i det stora hela var kvällen riktigt bra! C=

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

hahah jaa vad är det med killar på nöjes egentligen ?! det var två killar som betedde sig helt wierd mot mig med

2009-02-21 @ 23:41:42
URL: http://miinimuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0