Ett dygn med blåsis! <3

Jag har spenderat ett dygn uppe hos min blåsfisk aka blivande las vegas fru, jag toppade hennes hår och hon blonderade min utväxt. Vi hade "romantiskmiddag" (hehe), drack mumsigt vin, sen kom hennes älskare(aka pojkvän) och vi drog till en fest några hus bort! C:
Vi var där ett tag drack och socialade oss xP
Imorse blev det varmchoklad ute i solen!! Massoa mys var det tack för den här helgen baby! <3

Och nu börjar jag verkligen längta något fruktansvärt till Italien!
Det ska bli så skönt och komma bort, har hört att det ska finnas jordgubbar där och det betyder jordgubbar+vin+choklad=vad jag kommer leva på en vecka =)
Sen måste jag ju kläma ner lite god italjensmat! MUMS ! oj jävlar vad hungrig jag är nu :O ^^ 
Haha dags för mat kanske? 
Jag ska draigång Twilight sen tänkte jag man borde ju se den, känns som om alla har sett den nu .. ^ haha

Men puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: ?

Najs med choklad och jordgubbar :D fika på fredag ?? ;)

2009-03-01 @ 03:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0