funderingar och tankar, borta bra men vart är hemma?

Jag behöver definitivt en ny bh... fan vad dom växer xO
Blir kanske stan imorgon efter bion .. och sen vill jag dansa! haha Emma ska vi byta ut en hemma kväll mot party kväll ? (A)  hehe jag kommer iofs att få dansa i italien och jag kommer antagligen gå ut nästa helg , så det löser sig nog ^^ :P
På fredag drar jag upp till min blåsfisk i charlottenberg iaf ! massa mys utlovas med chips och hårfärgning ;)
min utväxt är i desperat behov av blekning (A)
Och damn vad jag saknat dig Linda! Så här länge får det inte gå igen :O

Jag har massor med vettigt att skriva nu egentligen men jag kanske är för trött för det, vem vet egentligen?  oavsett vilket så har jag inte ork att skriva något vettigt även om jag borde ge en fin resention av hur killarnas spelning gick i nora och hur resan var för det vore intressant men jag pallar inte riktigt dessutom är jag inte klar med bilderna så det får helt enkelt vänta vill ju att ni får hela perspektivet på saken x) ^^

Första delen av mitt lov har varit riktigt najs faktiskt var bara idag jag fick ett "litet" ryck på mamma, när fan ska hon lära sig att behandla folk vettigt!?
Träffade Kattis idag också var evighetersen! så kul att få se henne igen =) 
Igår var det teori och lämna in cv som gällde bara att hålla tummarna nu... vill verkligen ha jobbet men vi får väll se hon sa att dom fått in många ansökningar :O 
I måndags va jag med Jimmy och sen hände inte så mycket mer ^^ 
Jag har förrästen städat idag ... det var inte igår^^ haha men nu är det nästan färdigt iaf ^^ :P

Och jag har verkligen ingen ork att skriva något vettigare än såhär idag .. kanske för att jag egentligen känner för att ge er hela min livshistoria här och nu .. men det skulle ingen orka läsa och ta in iaf så det får duga såhär ^^
haha 
take care!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0