P-Piller, chockladsug och växande bröst!

Jag har nu ätit mina nya p-piller "yaz" i två veckor änsålänge upplever jag att dom funkar väldigt bra med min kropp (nu är det säkert någon som tänker och varför börja med en ny sort när hon är singel, jo för att den gamla sorten inte funkade för mig längre och för att jag gillar det faktum att jag inte får någon mens som "förstör" min vardag. så nu slipper någon fundera ;P)
men dom ger mig ett nästan sjukt sug efter chocklad! Jag har ätit två stycken 200 grams stora marabou chockladkakor på två dagar, det är inte dumt alls men lite ovanligt mycket ^^
En annan sak är mina bröst som växer i raketfart och kommer köra min ekonomi i stöpet... nya underkläder innom snar framtid är nog ett måste ^^ :P

Ha en bra kväll kära vänner, jag tänker sluta lova en ny design för jag orkar inte göra en själv och jag orkar inte skriva ett mejl till någon som kan fixa det heller för att den här vet jag inte hur jag vill ha det ^^  xP
Men det löser sig nog nångång ;)
Puss hej lever pastej ^^ xP

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-19 @ 10:32:56
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0