Är det normalt..?

Att bli helt stirrig och inte klara av att göra något när man inser att det man väntar på kommer man få vänta på ett tag till.... det viste jag ju redan :S Låten den där låten varför gör den mig alltid helt konstig i huvudet ... jag måste sluta lyssna på den ... come back down med lifehouse jag ska inte lyssna på den igen inte på ett tag iaf, tänk om man kunde lösa allt så lätt.... genom att bara stänga av den.
Nu lyssnar jag i stället på Got it all -Mêlée, den är mer jag I got it all I need it! I got it all it's up to me!
Den låten gjorde mig genast på bättre humör.. haha att man kan vara så lätt i svängarna jag byter låt och poff jag har ett annat humör ;)

Det har ungefär samma inverkan på mig som en kyss, livet känns alltid mycket enklare efter en kyss. Jag tar tillbaka det beror helt och hållet på vem som kysser en.

Som han förnågra veckorsen på score, satt och pratade med honom en stud sen skulle han gå jag reste mig för att släppa ut honom och han kysste mig.... dom enda känslorna som kom med den kyssen var först att jag blev paff och sen skitförbannad även om jag inte visade det.

Kyssen på johnossi-klällen däremot gjorde mig helt varm och jag var glad i flera dagar efter det, att den killen inte ville något mer gjorde mig faktiskt ingenting för det ville inte jag heller (egentligen). Men en sån kyss säger jag inte nej till!  :)

En annan kyss som gjorde mig sådär svävande på moln lycklig som jag faktiskt alrig upplevt mer än med en person var en kyss som skedde på badhuset den 10/8 -06. Den kyssen är inget man glömmer! <3

Det finns en kyss till även om den urartade och fick mig att begå mitt livs största misstag så var kyssen något speciellt, min första kyss. Jag var 13 han var 18, vi satt på soffan i mitt rum han kysste mig ömt och kärleksfullt. Sen öppnade han käften och sa något jag idag önskar att han aldrig hade sagt.

Nu glömde jag nästan min första kyss med en tjej (som inte var på fyllan), maj-08  min Kajsa. Flicka lilla du är en av de underbaraste människorna jag träffat synd att du inte finns påriktigt och att du bara var ett skal. Om du någongång blir den underbara människa igen Kajsa så vill jag att du ringer mig, jag vet att du troligen läser det här(om du inte äntligen blivit inlaggt på rehab vilket jag hoppas på för din skull darling!) jag erkänner att jag saknar dig och att jag undrar hur det är med dig. Jag bad dig att inte höra av dig mer och det står jag för, men ring såfort du är säker på att du inte faller igen för då ska jag stötta dig, då tänker jag finnas här för dig. <3

Haha alla andra skriver årsresume jag gav er just en kyss resume fast det inte var tänkt så men håll till godo ;) ^^
Bjuder på en gammal bild på mig också (A)
Puss <3




jag då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0