Från bantning till bröst, vad är det för fel på att vara som man är!?

Idag har jag inte råkat ut för mer än en bantnings reklam säkert bara för det där jag skrev eller möjligt det arga mejlet jag skickade om att det var förnedrande med deras reklam till ett av företagen i vilket fall så har iaf all bantnings reklam idag byts ut mot bröstförstornings reklam och då är det också piller förstår ni det är några ört-piller som ska få brösten att växa en hel storlek. Haha jo visst in your dreams! Fuck lurendregerierna... det är ju bara ett nytt sätt att lura några tusen unga tjejer på pengar... *suck*

Så nu tänkte jag istället i inlägget efter detta lägga in mitt absolut bästa tips på hur man får bättre självkänsla och ett stigande självförtroende! =)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0