Imorron/Idag

Jag ska bli fotat! var ett tagsen nu och jag är såå taggad ska bli otroligt kul! :) Jag älskar verkligen att står framförkameran!
Det finns bara en gång jag känner mig så fri och lycklig mer än när jag står där, den känslan är värd allt! Jag skulle kunna ge upp livet för att få känna så helatiden.
Jag ser fram emot fotograferinen imorron hur mycket som hellst, och jag ljög jag kom på det nu det finns fler tillfällen när den känslan infinner sig.
Varje gång i replokalen, varje gång ni står på scenen, varje gång jag är hos dig, varje gång någon tar upp en gitarr och spelar, varje gång jag ser en ny talang med egna ögon, varje gång jag står framför kameran och framförallt varje gång jag ser mig i spegeln. För just nu finns det ingen jag är så stolt över som mig själv!
Jag må va egotrippad men jag mår bra av det! ;)

Puss och gonatt! <3


Kommentarer
Postat av: Micha

Hej, ja gillar ditt sätt att skriva på =)

2009-01-16 @ 20:58:40
URL: http://djmicha.se
Postat av: Suchi

Tack! :)

2009-01-19 @ 00:04:59
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0