Lång händelserik dag. =)

Idag kom jag i tid för första gången på typ ett halvår grattis till mig! ^^
Blev fika med Kattis efter skolan har saknat den flickan! Känns alltid lika bra och prata om livet med dig, du är underbar vännen och vi måste verkligen försöka ses oftare! (och nu vet jag ju till och med vad du ska få i inflyttningspresent^^ haha)

Efter det for jag hem till min sötnos som är sjuk stackarn! Köpte med både russin och soyamjölk! hoppas du blir frisk snart vännen! :)

Avslutade kvällen med mina drömmars man SvampBob Fyrkant och nu blir det sova!

Puss <3




"Låt mig hålla din hand genom mörkret älskling, låt mig ligga vid din sida tills natten blir dag!
Jag vill aldrig se dig sårad älskling, men ingen kan såra dig som jag! "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0