Mitt hår!

Jag älskar mitt hår, jag älskar att vara blond och jag älskar att det går och göra så mycket med det!
Men det stör mig att enligt mig så är det en aning för tunt och ungeför 2 decimeter förkort ... och då har jag långt hår men jag är perfektionist iaf när det gäller mitt hår .. men dethär går ju att läsa med hår förlängningar då blir ju håret dessutom tjockare! :D
Jag har bestämt mig för att göra det här innan balen och studenten innan sommaren, för till hösten blir det gam Vs. buisniess kvinna för hela slanten.

Bestämde även till min egen och många andras besvikelse att tatueringen trotts allt för vänta iaf tills jag fått ett jobb annars tills i höst. Men killen som var en av de få som tatuerar vitt här i karlstad ville få det att se ut som en teknad figur liknande en törtelsgubbe :S min tatuering har en väldigt seriös betydelse och för mig är det väldigt viktigt att den blir seriös!
Det här betyder att jag kanske måste åka till stockholm eller gbg och göra det och då kostar ju resan pengar också .. och ekonomin är ju inte på topp så det får helt enkelt vänta!

P&L biljetten ska iaf införskaffas nästa vecka när Jimmy och Björn köpt sina ^^ Sen får vi se hur jag löser det ekonomiskt med England resan får kanske låna lite av pappa och mamma ... Jag måste ha ett jobb! Men vad som än händer så ska jag iväg och hälsa på pojkarna i England that's it! :)

Balklänningen ska ju sys också och har har jag klippt ihop tre bilder på mina tra favoriter så jag ska be henne göra det sådär! :) Det skriker Therese om den klänningen det är så jag! :)

tre favoriter i en

Det var allt för nu jag kanske kan skriva något mer senare sen men idag blir det plugg och så tänkte jag försöka träna lite jag har börjat med regelbunden yoga på wii-fit, haha men det är faktiskt riktigt jobbigt.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0