Mitt tips, må bättre var du! =)




Jag har en liten låda där jag samlar komplimanger (ska erkänna att jag inte längre är lika duktig på att skriva ner och spara men till saken.) lådan är fylld med små lappar! Och på varje lapp finner man en komplimang, komplimangen kan ha kommit till mig från vem som hellst en kille på bussen, en tant som varken ser elelr hör, min bästa vän som alltid säger saker för att jag ska må bra, mitt ex... osv ni fattar poängen. Men när du tar upp lappen ur lådan finns inte längre personen som egentligen gav dig komplimangen för nu ska det värma 1000 ggr mer än den gjorde då!
- Du tar en lapp ur lådan, håller den i handen föreställer dig den där personen du är lite förtjust i lite halv förälskad i eller bara blir svag i knäna av, vad som nu står på lappen är vad den här personen säger till dig och han/hon menar det från djupet.
Det här låter säkert skit fånigt speciellt innand u har provat några gånger och märker att det gör skillnad.

Jag är ett levande bevis på att min metod funkar, ni som känt mig sen .. mja alltid ^¨  vet att jag var en helt annan person än nu för bara några årsen! Tror ni att jag förändrade synen på mig själv genom att stirra ut geneom fönstret och tycka synd om mig själv? Nej jag samlade ihop det som andra tyckte var bra med mig och sen föreställde jag mig att helt andra personer också tyckte det om mig, börja med en person du aldrig skulle föreställa dig säga något snällt till eller om dig, dock en person du vill ska göra det.

Lycka till! =)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Om jag hade en sån låda så skulle det inte finnas många lappar där...men bara en skulle värma.. Lägger till dej på bloglovin nu. =)

2009-02-18 @ 22:33:51
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0