Nej ursh på mig!

Nu har jag varit sådär allmänt dålig på att uppdatera igen trotts att det hänt massor och jag kommit fram till jättemånga viktiga beslut! :)

Ett beslut är att stockholm inte blir iaf inte direkt efter studenten nu som varit min plan förut, jag bestäme mig för att jag ska göra stort slag i saken och vekligen sattsa på drömen om en egen nattklubb! Den kommer hamna i Karlstad och självklart kommer jag att behöva hjälp och stöd från alla personer som vill ha nattklubben för visst är den eftertraktad! Allt som saknas är en lokal men det löser vi! ;)

Allt kommer att börja med en förrening och den kommer starta nu i Januari! Wish me luck, I'll need it! C:

None


Något annat som hänt eller börjar hända är att jag får plats och har typ ordning i mitt rum när hände det senast?
Jag har även börjat leva mer för framtiden än nuet jag vet inte vad som är bäst men huvudsaken är väll att jag mår bra!?

Sen så sitter jag och funderar på hur jag vill ha designen jag har hittat någon som kan hjälpa mig, eller det var en vän som tipsade om en kille i hennes blogg. 
Men jag behöver välja ut lite frächa bilder och vilket färgtema jag vill ha, sen tänkte jag mejla honom.

Men nu blir det mer plock och dolande, jag tänkte fota rummet sen när jag börjar bli nöjd med det!

Och ensak till ni kommer bli ganska chockade över iaf om ni kännt mig ett tag, igår röjde jag ut julen! Har det hänt någonsinn förut att jag tagit bort julen innan februari månad ? Jag kan iaf inte minnas det ^^
I år blev jag iaf trött på skiten och nu är den borta för den här gången! :P

Men ha det fint jag ska försöka bli bättre på att uppdatera igen! :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

jaa :D och det är enkelt o inte så onyttigt :D PERFEKT!!

2009-01-06 @ 12:39:27
URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0