Personligtbrev för att det blir personligare då!

Japp imorron bär det ut för att söka så många jobb jag hinner, där mitt CV + Personligabrev kan tänkas gå hem. sen blir det kurator fika med Johanna ( vi gör ett nytt försök^^) och en stund till linda lite plugg och så tänkte jag hinna träna en stund också ;)
Måste även förbi sf så imorron händer mycket därför ska jag tvätta bort smink och sova för att försöka gå upp vid 8 det känns som att det vorre en god idé ska få ordning på dygnet nu, ska bara börja lägga mig i tid också ^^ Ska även försöka hinna skriva om brevet och CV skiten när jag kommer hem imorron för att ha en version till som jag kan använda på några andra ställen vore nog en god ide att köpa kuvert till dom också, i en mysig färg som skriker anställ mig! ;) ^^
Jag behöver jobb och jag vill ha ett som jag gillar :)
Det dumma med det jag har skrivit nu är att det nog låter mer "Hej, jag skulle va en perfekt projektledare!" än "Hej, jag vill ha ett extrajobb och jag är bra på allt."
Det var iaf det pappa sa så jag får lämna några i den här stilen och hoppas på det bästa C: sen får jag skriva om det lite tror jag :P

Önska mig lycktill! (jag tänker inte tacka det betyder ju otur(A)  höhö men tacksam blir jag iaf :P)
Övertrött är jag och strax blir det sova. (måste till druvan imorron också:O fan)

Sov sött alla söta läsare! <3
puss!

Kommentarer
Postat av: Jonnee

sv: jag har sett det, och ska ändra det! :)

2009-01-22 @ 09:33:41
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Jonnee

sv: jag har sett det, och ska ändra det! :)

2009-01-22 @ 09:33:43
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: emma

svar:Du jag såg det :D hahaha!

2009-02-09 @ 22:14:26
URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0