Plugg, plugg och ännu mera plugg!

Fy fan för filosofi! Jag hatar slut öppgiften som ska in imorron den är hemsk nej den är mer än hemsk! Och inte blir det varken som jag vill eller som det ska. Det är även anledningen till den dåliga uppdateringen idag... jag ska strax ta en paus och hoppa in i duschen.
Hoppas jag får ihop något jag kan lämna in iaf!!

Jag har även lyckats spränga en glasgrej, sätta igång brandvarnaren och skrämaslag på min familj idag inga mer tända ljus för mig damn jag som älskar att ha tända ljus det är så mysigt! :O

Jag är ledsen för att det inte blir ett längre inlägg nu men jag måste verkligen få klart skiten idag!
Får gått göra er imorron när jag kommer hem, då utlovar jag ett långt inläg jag har mycket att skriva om! :)

(en bild får ni iaf! C:)



Puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

that's good :D ibland om jag inte är på hummör så kan ja tycka de är tråkigt o läsa ett långt inlägg..

2009-01-07 @ 22:50:41
URL: http://emmadahlen.blogg.se/
Postat av: emma

mm sant .. :P Jo simning är bra, men jag vet inte.. tycker de är ksönare att träna :P haha

2009-01-07 @ 23:49:04
URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0