besviken.

Jag har nog aldrig blivit så besivken på någon som jag har blivit på dig, ändå förlät jag dig just än engång av den anledningen att du är den bästa vännen jag skulle kunna drömma om och du är en helt underbar människa! (egentligen!)
Men så som du behandlat mig och betett dig mot mig den senaste tiden är helt sjukt barnsligt och endal saker är egentligen helt vidrigt elakt, det här gör dock inte att jag vänder dig ryggen. Men det fick mig att vakna ur någon sorts kärleksdvala jag fortfarande befann mig i, TACK! Det behövde jag... nu kommer jag helt garanterat aldrig att falla i den gropen igen. Jag är öppen på marknade igen och den här gången kommer det inte krävas att någon slår ner mig till marken för att få mitt hjärta att slå.

Men att du är min bästa vän och den enda som vet allt om mig det vill jag inte för allt i världen ändra på! men jag kan heller inte förneka att utav den här kaos färden så fick våran vänskap sig en regäl törn och kanske kommer vi aldrig få tillbaka det vi hade.

Jag vill aldrig mer va mer än vän med dig och jag vill heller aldrig mer va mindre än vän med dig!
För mig är du ändå en äkta vän och jag älskar dig högt, jag vill aldrig förlora din vänskap.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0