Imorgon!

Ska jag möta Linda på stan vid tio! (som upplagt för att jag ska försova mig! :O men nej det ska jag inte göra ska ställa klockan på halv nio och gömma mobilen!)
Sen ska jag umgås med henne ett par timmar och prata om allt vi missat i den andras liv sen studenten!! OMG har vi inte setts sen dess!? typ inte... känns lite läskigt!!! :O

Sen blir det nog hem för mat och senare tillbaka till stan för en öl med Björn!
Och för er som undrar vem Björn är så ska jag berätta det för er, han är en väldigt bra vän (och enligt min syster så är han en Panda-björn!), han är även en grymt duktig basist och han spelar i bandet Reverb (ni vet dom jag jobbar som manager för, det hoppas jag att ni vet!) en gång i tiden fanns det en blogg om björn, eller den finns fortfarande men uppdateras inte tyvärr! Men vill ni veta mer om denna trevliga person rekomenderar jag er att läsa där ;)  LÄNK

Det blev visst många rader om Björn ^^  haha men vännen du är en offentlig person... typ (A)

Men ni får ha en bra kväll jag ska betala lite räkningar och sen sova! (om jag bara kunde hitta den där förbannade fakturan från hm...) påtala om den! Jag har helt glömmt bort att fixa bilder på dom nya bikinisarna jag köpte! Det kommer någon dag! ;)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0