Kanske har jag inte gjort något ändå ?

som ett svar på mitt inlägg förut fick jag ett svar från personen det handlade om, personen som jag väldigt gärna skulle vilja träffa men som jag inte kommer få träffa på minst två veckor till men sen skulle vi ses?  Jag hoppas iaf på det!
Han är en speciell vän som jag egentligen precis börjat känna, men det kommer nog inte bli mer än det var innan jag åkte på festivalerna det tvivlar jag på.
Mitt hjärta känns för tillfället allt för fullt. Och på den frånten står jag för det jag har sagt! Allt får ta sin tid men mitt hjärta sitter redan påplats, den som inte har känt denna känslan skulle aldrig förstå mig. men jag kan vänta tills tiden tar slut. <3

God natt sov gott!





Jag skulle aldrig förfölja dig, men jag skulle aldrig klara att vara ifrån dig. - Bruni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0