Vågen gav mig en bra siffra! :)

Snart ska jag och pappa åka till Deje .. (skrev fel förut (A)) för att hämta min lilla syster som sovit över hos en kompis där!

Vet ni!! Jag vågade ställa mig på vågen förut! efter alla festivaler så trodde jag att jag skulle ha rasat som jag gjorde förra året... det vill säga tio kilo på två veckor ... ursch skräck! men iaf jag har bara gått ner ett och ett halvt kilo! ligger nu på precis 50! Känner mig så lättad och stålt över mig själv, kanske kan jag nå mitt mål trotts allt! Kanske kan jag väga 55 innan året är slut! ( jag vet själv att det vore ett mirakel då det räcker med en grövre förkylning för att mina kilo ska försvinna fortare än jag lyckades få dom..men nu kan jag ändå fortfarande hoppas!) Håll tummarna för mig!!

I dagens sammhälle är jag väldigt ensam om att vilja gå upp i vikt! Jag möts ofta av
-VA?! Vadå menar du att du vill gå upp i vikt? Jag skulle göra vad som hellst för att ha det som dig!
Men nej det skulle du inte om du visste vad det innebar! Vilken dag som hellst kan min förbränning sluta fungera som den gör nu och då kommer jag ist sluta som en 200 kilos kloss och det vore inte så jäkla kul eller hur? Jag vet ärligt talat inte till 100% att jag skulle klara av att ändra på mig helt och på allt jag lärt mig om hur jag ska äta, mitt hälsosamt är inte det samma som för en person med normal förbränning eller en med låg förbränning.
Jag blir upprörd när folk säger att jag ska va glad för hur jag är, vissa dagar kan jag vara glad för det. Men ni ska veta att det är precis lika svårt för mig att gå upp i vikt som det är för en person med låg förbränning att gå ner i vikt och den personen behöver väll aldrig höra
-Du ska va glad för att du har det så bra och så lätt!
Med den här långa utläggningen ville jag få fram att om min vikt någonsin ska kommenteras så ska det låta så här
-Bra jobbat vad duktig du är som lyckats gå upp alla dom där kilona!
Eller
-Vad skönt för dig att du inte gick ner mer än så!

Tack för att kanske någon läste och tog till sig det där! DET ÄR INTE LÄTT OCH SKÖNT MED HÖGFÖRBRÄNNING!! även om jag sagt det ibland men jag orkar inte tjafs jämt....


Haha puss på er iaf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0