Någon läser visst min blogg?

..haha för någon tog visst åt sig lite^^ 
BRA! Det behövde du ;)

Saker kan förändras, det kan dom alltid. Men inte förrän man själv tar steget fram.





Ensam hemma sen i måndags! =)



Så här äter jag när jag är ensam hemma (lunchen i måndags) Gravad lax :D MUMS!!



Veckan har vart väldigt mysig och jag längtar redan tills nästa gång jag får va själv! (blev ingen "fest" jag valde bort det.)
Men det här har definitvt ökat min längtan efter ett eget place, ska börja ta tag i jobbsökandet ordentligt igen!

Och sen ska jag ställa mig i kö för en fin lägenhet i stan! =)

Puss på er! <3




Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag läser! =)

2009-07-29 @ 16:34:03
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0