saker som forskare bör hålla tyst om.... 1

"Oftast gifter sig inte män med kvinnor de är störtförälskade i utan föredrar att ha full kontroll på sina känslor". .. jahapp så det där betyder att när någon friar så är det inte alls äkta kärlek ? utan han kan snarare va kär i någon annan... typ min kompis ? ... vilken tur att man inte är förlovad då hade jag definitivt fått kalla fötter nu XD haha undrar om det här är en såndär sak som fastnar i huvudet eller som jag släpper snart..... forskaren kan ju ha fel... han var ju trotts allt man! ^^  haha (fan det där kom ut fel ...jag älskar män tro inget annat om mig nu! ;P)

Puss på er iaf (och död åt alla extrem femenister som pajat hela grejen med feminism, jag älskar män och vill bli hemmafru!) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0