Sämst på att svara på kommentarer?

Jag får väldigt lite kommentarer ändå svarar jag sällan på dom, varför?  Jo för att min blogg baseras inte på mina läsare den är endast till för att jag ska skriva av mig sen är det självklart lite kul att få kommentarer och att se att folk läser.

Ville bara säga det så att ingen tar åt sig, är inget personligt! :P 

Idag ska jag tydligen få köra till forshaga när vi ska hämta min syster!
Känns skönt att få komma igång med övningskörningen endel igen :)
Måste nämligen få halkbanan avklarad innan 27 (?) september, det där paketet jag fick förra året gäller nämligen bara ett år!
Så nu har jag ett mål som måste nås!

Körkortet blir därför prio 1 just nu och pappa verkar även han ha förstått det nu, var nämligen ute och körde igår med!

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Halkbanan är roligast av allt! =)

2009-07-15 @ 16:47:33
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0