brevet... i brevet...

Jag vågar inte öppna det jag vill inte läsa det.
Brevet som Kajsas kompis från rehab fick instruktioner om att skicka till mig, det låg i brevlådan idag.
Jag öppnade det första kuvertet och läste lappen som låg i, lappen som beklagade förlusten av en vacker ängel, lappen som förklarade att brevet skrevs strax efter jul, lappen som förklarade att brevet var till mig från min ängel och att hon som vän til Kajsa gärna ville träffa mig. Lappen som avslutades med ett telefon nummer.
Lappen som gjorde mig glad men som orsakat att jag inte vågar öppna kuvertet med brevet som min ängel har skrivit.

Döda kan inte tala men Kaja berättar mer än hon någonsin gjort förut, hon spökar för mig.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0