Hemma från Borlänge

Drar till Arvika ikväll!

Och i förrgår lovade jag mina bevakare på bdb att jag skulle avslöja en dröm här!
En dröm som har med min drömman att göra ... fast nu kändes det inte alls intressant längre ^^ 
Och jag kommer inte lyckas skriva det på ett bra sätt därför väljer jag att skriva om det vid ett bättre tillfälle när orden kommer mer naturligt ! :P 

Idag känner jag mig stressad och utan vilja.
BAAAAH jag vill va hemma och sova i min säng inte dra till arvika och sova ännu mer i tält ... och helst av allt skulle jag bara vilja krama om någon just nu... men den tiden kommer den med!

Nu ska jag iaf äta något duscha och tvätta! laga min sovsäck står även det på schemat för dagen .
Tar tåget till arvika 19.14, ska försöka ordna upp så att jag kan sova på artistcampingen med bandet vore så mycket bättre än att få sova någon annan stans... så måste leta upp min vän från förra året som hjälpte mig att lösa allt :)
Hoppas verkligen att han kan fixa det här också!  Skulle kännas väldigt mycket bättre och få sova där än att bli tvungen och sova själv... :(

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Emma NL

Sv: jo, jag såg det gumman. Men jag jobbade förstår du. :)

2009-07-07 @ 01:01:28
URL: http://emmanila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0