JAG ÄR KLAR !!!

och om lite mer än en timme kommer mina gäster....det är nog första gången någonsin jag är klar såhär lågt innan folk kommer!! brukar va at jag knappt hinner med bussen eller att jag kommer ut fem minuter efter att skutsen är här eller att jag står och sminkar mig när folk går in genom dörren ^^ 
Men idag är inte riktigt som vanilgt ...
Jag är nervös så jävla nervös ... hoppas att kvällen blir bra och att jag inte får kanna på hur det känns att vara för "modig" för sitt eget bästa som någon så fint uttryckte sig att jag var .... eller kanske har jag helt tappat förståndet... min poäng med det här var ju faktiskt bara att lösa alla dumma missförstånd och jag hoppas att det kan bli bättre igen!!

Tro det eller ej men jag har aldrig varit med om att någon människa tyckt så illa om mig som den här personen verkar göra ... vilket käns väldigt jobbigt... jag menar jag vill vara en glad snäll och trevlig person i andras ögon också inte bara mina egna. Sen så har vi en väldigt fin gemensam vän som jag absolut inte vill ska hamna i kläm!
Jag har nog allrätt att vara nervös... men får se det som så hon sa ju ja till inbjudan och hon kommer det borde ju ändå vara positivt? oh jag hoppas verkligen att allt går bra ikväll ... vi ska ju spendera hela nästa vecka tillsammans!!! :O


Sen så hoppas jag att alla ni som läser kommer ha en underbar midsommar!! ;)
Puss på er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0