orosmagar och mysig midsommar grillning!!!

Just nu sitter jag och är lite halvt orolig mest för att jag öppnade mitt hjärta lite försnabbt men jag är medveten om det och jag vet att jag inte ska reagera på saker därför gör jag det inte heller. Känner mig faktiskt lite duktig just därför. :)
Men mitt hjärtasväktare är inte närvarande ikväll och det orsakar en lätt oro i magen... vet att det går över så snart jag återgår till att tänka på mina kläder som är överallt förrutom garderoben! :O
För jag litar på honom till fullo och jag vet att när tiden är mogen kommer allt lösa sig fint och bli som det "ska" vara! <3

Imorgon har jag iaf bjudit hit några kompisar för att grilla!! Men förut fick jag veta att jag bara kommer ha min lilla grill hemma imorgon :O 
Får se hur jag löser det på ett bra sätt ... vi blir ju ändå några stycken ...
Menmen familjen ska bort och grilla hos en gamal lumpen kompis (?) till pappa och dom skulle bli ännu fler och är därför i ännu större behov av grillen än mig :P 
Och jag har ju ändå en grill så ska inte gnälla, lite tur att jag var så impulsiv förra året!! :D

Men det blir nog super mysigt imorgon! :)
Endel av dom som kommer imorgon har jag inte träffat på jättelänge!(I alla fall ett par månader eller veckor..^^) Så ska bli superkul har faktiskt bara bjudit folk som jag inte umgås så mycket som jag vill med!
Finns iofs fler under den kategorin men man kan ju inte fylla hela kvarteret med folk heller då hinner man ju inte ens hälsa på alla! ^^
Tror att vi blir alldeles lagom många här imorgon!

Bara min syster blir bättre... hon har gått och blitt förkyld så just nu matar jag henne med vitaminer och echinacea... hon får helt enkelt inte ligga i soffan och va "döds sjuk" imorgon!! Min syster är nämligen värre än en 45 årig gubbe när förkylningen slår till... hon blir fruktansvärtsjuk...*suck*
Det är bara en förkylning, man dör inte av en förkylning!!! Sen vet jag att jag redan haft just det viruset som hon har vilket betyder att jag inte får det igen. Därför är mina festivaler i säkerhet!! C= (tack gode gud för det!)



mitt livs största fråga ljust nu är - "När fan har jag tänkt och berätta för min familj om Kajsa! Dom vet ju knappt att hon fanns.."



Ha en bra kväll och en underbar midsommar imorgon! Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0