Peace and love 2009!! :)

Hejdå i typ två veckor för nu drar jag upp till borlänge eller snarare imorgon runt 12 :P
Jag kommer hem igen typ efter den 6 juli.... vilket är ett tag, så jag tänkte jag säger så här jag kommer vara på festival räkna inte med att jag uppdaterar, men om jag mot all förmodlan hittar en dator med internet som jag får låna av någon vänlig själ ^^  ja då ska ni få en uppdatering ;)
Men som sagt hoppas inte på förmycket ;)

Puss och kram på er sötnosar! <3

Ps. för er som känner mig och vill ha tag på mig jag kommer bara ha med mig telefonen med nummret som börjar å 073 VIKTIGT!!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hälsa min bror som också åker på Peace&Love idag! ;)

2009-06-22 @ 17:17:08
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Emelie nl

sv:

hellu! :D

man får ansöka om det, inte vem som helst som får gå där :) men du kan få deras mail om du vill :)

2009-06-29 @ 19:18:57
URL: http://bortajavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0