Amsterdam

Om 7 dagar vid den här tiden så sitter jag på en flygplats i amsterdam, jag längtar sjukt mycket och fick för en stund sen ett samtal om att resan änsålänge gått bra för dom vi ska ner och hälsa på i Italien! Härligt!
Så på tisdag nästa vecka får jag träffa dom, det ska bli sjukt kul! =)
Jag gissar på att min diet till största del kommer bestå av jordgubbar, vin och choklad. Men jag måste ju testa lite inhemsk mat också! Mums! fan vad hungrig jag blev nu ^^

Just nu sitter jag med en hemmagjord hårinpakning i håret, en som jag brukar göra när jag har riktigt mycket tid har haft i den ett par timmar nu .. och fyller på med gämna mellanrum det är skönt när man märker hur håret suger åt sig och återfuktas ordentligt, tror jag ska försöka hinna med en till omgång av den här innan jag åker :P håret var riktigt tort nu :O

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0