Haha skräll ^^

Jag lyfte telefonen och då ringde den och som jag sa allt var helt bra, bara jag som springer runt och oroar mig helt i onödan för att folk har mycket försig ^^  haha
Jag måste seriöst sluta med det .. men jag lär mig väll nångång ^^

aja nu blir det nog snart sängen imorgon måste jag fixa något genomskinligt och återförslutbart som rymmer en liter ^^
Sen ska jag lämna en faktura till mamma, på studentmössan! =)
ooooh vad jag längtar tills den kommer!
När den sitter på mitt huvud betyder det att skolan är över! =)
Påtala om sånt där som har med studenten att göra måste jag ta mått till balklänningen såfort jag komemr hem från italien måste även inhandla en såndär bandlös bh, med b-kupa ... för nu kan jag nästan lova att det är den storleken jag borde ha allt är ju förlitet :O
Borde förrästen köpa en vanlig bh när jag är på stan i morgon i rätt storlek ^^

Nu är den största a-kupan jag hade till och med den förliten ....*suck* tänk om jag hade pengar "på riktigt" också, fonderna är inget man ska pilla på ^^ menmen resan är ju värd det och när jag ändå är igång så kan man ju unna sig en ny bh ^^

Nej men nog med bh snack för idag ^^ 
haha
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0