Imorgon åker vi! :)

Just nu är jag ifullgång med att packa igen ;)
haha jag har packat i omgångar sen packat ner och packat upp och packat om några gånger till men nu är det the final race ^^
ska trycka in ett gång tröjor i tvätten sen så att kläderna jag vill åka i är fit for fight ^^
Sen blir det ladda kamera batterier och telefoner blir att packa ner smink, p-piller och annat nödvändigt xP måste även leta upp telefonnummret til hon som skriver ut mina p-piller har ju inte kvar receptet... dåligt av mig :O

Fick höra att det var 20+ idag och sol! :D
Jag längtar! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ha det så trevligt! =)

2009-03-08 @ 17:50:32
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0