oj jag glömde... (A)

Jag glömde bort att uppdatera er om hur mitt mat expriment gick, men innan vill jag tillägga att jag faktiskt kan laga mat i normala fall, men att exprimentera med mosarella ost var ett stort fail!
Det som skulle bli en god härlig ostsås, blev en konstig ost + extremt tun sås inte helt okej. Jag blev riktigt besviken på mig själv räddade iaf sitvationen genom att göra en grymt god brunsås till dom minsta systrarna och köttet blev lika perfekt som alltid när jag är i farten :)

Men eftersom att såsen egentligen var det som var grejen med hela rätten jag byggt upp i mitt huvud så var det trotts att smaken var god ett stort misslyckande enligt mig själv... jag vet oftast vad jag gör när jag laggar mat och blir sjukt besviken på mig själv om det inte blir bra.

Men slutsatsen är det såg gott ut det smakade gott... MEN det var inte som jag hade planerat ^^
aja jag ska göra ett nytt expriment nästa vecka, glömde att ta kort den här gången för försöka komma ihåg det på torsdag ;)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0