sometimes I'm just bad xP

Jag måste säga att det finns en njutning i att få dela ut en örfil till någon då och då (A)
Igår blev jag av med två omgångar ilska, jag känner mig faktiskt gladare idag ^¨

Men seriöst så får jag snart ryck (på riktigt) på någon sliskig typ.... så att det smäller mer än en örfil!
Mina bröst är mina, ska man ta i dom så får man värdera mig lite högre än någon man bara vill dra över jag är ingen brud som kör med one night stands... jag är inte en sån person bara även om man nog skulle kunna förvänta sig det av mig ibland om man känner mig. Men nej jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag gick hem med någon efter krogen.
Och någon som engång taffsat lär aldrig någonsin ha en chans so what ever, jag är trött på karlstads desperata killar i ständig jakt på lite pussy!

Jag saknar Kajsa.... undrar hur du mår gumman. Såg din syster igår, blev det inget gbg, sket sig allt igen?  Vill aldrig behöva få samtalet som jag just nu bara väntar på.... gumman tog du inte din sista chans?
Förlåt för att jag lämnade dig ensam, men det var inte mitt krig att utföra. <3
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta baby (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0