wow och ett stort grattis till mig!

Jag hann med allt! Men hittade inte bh som dög och nu ska jag ist bort till mamma för att äta sen ska jag gå in på bolagsverketshemsida för att uträtta de ärenden som jag trodde man skulle till skatteverket för ^^

Dagen har varit bra förutom en peircad häl, jag skulle prova ett par skor på HM köpte även dom skorna sen .. men det hör inte till saken. ^^ 
Jag stack ner foten och då lossade larm prylen och poff aj skrik och stön ett hål i min häl!
Tycksynd om mig jag förtjänar det ^^
hahah

Jag har riktigt börjat sakna killarna i bandet nu! Tur att jag åker ner och hälsar på dom annars hade jag väll gått och blitt tokig ^^

Men nu ska jag springa bort till mamma och äta mat imorgon blir det utgång! Och på lördag är det Emelie som ska firas hon fyller 20!! C:
Så imorgon ska jag fika (tror jag iaf) och leta 20 årspresent sent ute som alltid jag i ett nötskal!

Pusshej leverpastej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0