Att sy en slips!

Det var nog något av det roligaste jag gjort, att få ett gäng tygbitar som ser helt fucktup ut till något skit snyggt och dessutom är det jättelätt!
Sydde den dessutom för hand vilket nog gjorde att det tog längre tid fast jag tyckte att det gick fort iaf :)
Den är dock inte helt klar än det fattas foder eller ett såkallat mellanlägg och så ska den sys ihop med. sen är det klart tar nog max en timme till skulle jag tro. :P

Jag kan lova att detta inte är den sista slipsen jag syr för fyfasen vad roligt det var!
Haha skulle inte förvåna mig om jag syr entill direkt när den här är klar har ju tyg så att det räcker till säkert två till x)

Men imorgon ska jag in till stan en snabbis och fixa foder och lite svart tyg+ snygg tråd så att jag kan göra en made by lapp. det ska ju va ordentligt ;)

Någon som känner att den vill ha en fin beskrivning på hur man gör hojta till, eller varför inte om någon vill ha hjälp och sy en! Det gör jag mer än gärna!

Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0