en uppdatering om livet för hanky spanky! ;)

http://hankyspanky.webblogg.se/ den här killen går i min klass han har en väldigt trevlig blogg så titta in där! ;) 

Men ska iaf skriva lite om vad som händer i mitt liv för tillfället, Henrik efterlyste lite mer uppdateringar om folk i klassen så här kommer det en liten uppdate från mig iaf och jag lovar att försöka uppdatera iaf engång om dagen! (A)  det är ju inte allt för mycket begärt egentligen ;)

I onsdags var jag iaf och förlängde håret, det blev helt underbart bra och jag känner mig redo för både student och bal! Det enda jag behöver införskaffa innan studenten är nu ett par hudfärgade tuna stumpbyxor. SKÖNT! Det är ju ändå bara tre veckor kvar nu! eller inte ens det förrästen och på torsdag sätts betygen och det ger mig magsmärtor utandesslike att bara tänka på det...känner mig halvt sönderstressad igen inget bra tillfälle att braka ihop nu så det ska jag försöka undvika! :)

Något annat som hänt i mitt liv på senaste som är värt att uppmärksammas (mitt liv förrästen har mer med bandet att göra, aja anyway!) är att mina pojkar nu har blivit fler! Dom är nu sex personer i bandet, den nya medlemmen är en 15 årig kille som lirar trummor och han är sjukt duktig på det! Det ger mig gåshud och ett stort leende på läppanra när jag hör honom spela! Sen så har dom ett gäng nya låtar, en av dom har jag förälskat mig i totalt och jag hoppas att dom spelar in lite nytt ganska snart ... ska nog försöka skynda på det till och med om det är möjligt. Om ni vill höra lite nytt från Reverb innan det blir inspelat så rekomenderar jag Get a gig festival i Karlstad som är nu i helgen den 29 - 30 maj, eller varför inte dra ner till gbg på chalmersavslutningsfest den 3 juni dom spelar där med! Och sist men absolut inte minst dom kommer spela på Arvikafestivalen än engång! Härligt säger jag, grymt säger grisen!
Jag är överdrivet glad just nu ... nyss var mitt humör omvänt :S humm det förvirrar mig lite ^^  haha men jag tänkte iaf bjuda på en hyfsat ny bild på mig också dock innan hårförlängningen (har inte fotat den än, men det kommer!)





Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Henrik

TACK THERESE! nu blir det istället jag som vart seg på att läsa haha men ska skärpa mig, du e duktig:D heja dej:D

2009-05-27 @ 23:20:08
URL: http://hankyspanky.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0