Jag klarade provet!

Jag klarade ett g på naturkunskaps provet trottas att jag var utan huvud när jag gjorde det. Det här ledde även till ett G i ämnet naturkunsp vilket jag är absolut nöjd med! Kursen är slut! yey!
Jag är lite happy och det känns bra därför förtjänade jag en sovmorgon idag! (A)

Snart är det bal och studenten! Idag ska jag prova klänningen, med skor och allt sånt! Så ska den bara fållas i nederkanten och sen är det klart! Eller sen måste jag hitta någon som kan sy en slips? Det borde inte vara så svårt egentligen... men hon som syr klänningen hade inget mönster och mindes inte hur man gjorde så det måste jag lösa :P

Puss och hej! 5 veckor kvar! och i dom femveckorna finns det massa lovdagar och sånt det gillar vi jag är dessutom nästan klar med religionen Iaf filmanalysgrejen. Vilket betyder att jag bara har 8 grejer totalt att göra klart :)
En grej kommer ta ett par dagar, det är det som är kvar av projektarbetet, sen är det 4 saker i svenskan 2 i historia och 1 i religion + 2 prov! Men det här fixar vi ännu är det ett par veckor kvar tills betygen ska va satta :)

Nu säger jag puss och hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0