tänkar. känslor. sorg. kärlek.

jag har haft en helt underbart trevlig kväll! Hade tre underbara tjejer här, vi satt och käkade och pratade och det var helt enkelt underbart! <3 Tack flickor för att ni kom! C:

Men sen kom tankarna känslan av saknad och att något fattades. Kajsa. Jag vet att du säkert sitter där och tittar ner på mig... men med vilka tankar?  Fan. Jag förstår fortfarande inte hur det kunde hända vad som fanns i hennes tankar när hon lät kanylen träffa din arm... jag kommer aldrig förstå hur man kan beröva en annan mänsika livet.
Jag kommer alltid sakna dig och du kommer alltid ha enplats i mina tankar, älskade Kajsa. Även om jag var hård mot dig så var det för ditt eget bästa och även för mitt bästa.
Men jag ångrar att du aldrig fick träffa min familj dom jag älskar och dom som alltid funnits där för mig!

Kajsa du är en ängel som förtjänar viljans medalj den eviga vilja som alltid fanns på mina läppar och ständigt i ditt hjärta, viljan tog dig nästan hit viljan gjorde dig nästan fri!
Du är äkta styrka i mina ögon och jag har aldrig någonsin sett någon kämpa så hårt som dig! <3
Förlåt för dom ord jag sa till dig!
Förlåt för dom gånger jag skrek, även om det var för ditt bästa, jag vet att du hatade när man höjde rösten....
Förlåt för att jag vägrade förstå...
Förlåt för att du inte vågade ringa och be mig följa dig den sistabiten.
Förlåt för att jag aldrig insåg vad starkt jag kände förrän det var försent
Förlåt för att jag gråter för dig i tysthet, när ingen ser, när ingen hör
Förlåt för att jag inte är så stark som du hade velat och som du trodde att jag var....
Förlåt för att tankarna på dig blir till tårar istället för leénden
Förlåt för att jag inte klarade av att festa på din begravning
Förlåt för att jag inte ens pallade att gå...
Förlåt för att jag har en lista på saker jag ångrar med dig som är på tok för lång för att skrivas ner....
Förlåt för att jag saknar dig </3

Puss och godnatt! <3 (jag är typ glad jag ville bara säga förlåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0