Vet ni vad?

Jag tror på kärleken!
Jag är en hopplösromaniker som tror att jag ska falla pladask en dag på stan och sen leva lycklig i alla mina dagar.
Jag tror på sagor, prinsessor, prinsar, drakar och häxor och sånt.
Jag tor på viljan.
Viljan kan flytta berg det har jag alltid sagt, viljan gav mig nästan Kajsa tillbaka sen kom det en drake ledd av en häxa och tog henne ifrån mig för alltid. Men sen dog häxan och draken han var ju inte ond egentligen.
Han tog in på rehab (mer eller mindre frivilligt) och vad jag gissar kommer han snart ut som en ofarlig liten ödla.
Fantasi. Det är vad livet kräver när det känns lite svårt och sagor dom slutar ju alltid lyckligt.
Jag väntar på min prins och mitt lyckliga slut, för en dag som kommer det står och knacka på dörren med början på en ny saga i handen.

Ännu en onödig sanning, ännu en trevlig historia om världens onska. Ännu en stjärna som slocknat och en annan som tänts.

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0