Föredrag.

Idag ska jag hålla föredrag om mitt "företag" funderar på att låta det bli en del av bolagsbolaget.
Men innan det måste jag se hur många som vill hjälpa till och vara endel utav det.
Och det är dagens uppgift.
Jag ska hålla föredrag 2 gånger idag för två klasser som tar studenten till våren.
Jag börjar bli lite smått nervös och har lie ont i magen ^^ haha men det borde gå över strax
ska hoppa i duchen strax och stoppa i mig lite frukost.
Efter föredragen sen så ska jag träffa sötaste Astrid! Vars riktiga namn egentligen är Sandra :P
Igår när jag ringde henne så svarade hon - Oh vad jag har saknat din röst!
Hihi det tyckte jag var väldigt gulligt ^^

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0