gomorron!

En nydag lite mer att plocka i, massor att göra ska ringa sjukvårdsupplysningen snart. Men det känns lite jobbigt, jag utgår ju alltid ifrån att det är någon skitgrej som går över så jag vill inte att dom säger något annat ^^
Jag har ätit massor med bullar nu på morgonen ...bra frukost? ^^ höhö nu ligger dom iaf i frysen.
När jag vaknade andra gången imorse och lägenheten var tom så kunde jag inte låta bli att tänka lite på Kajsa, undra vad hon hade tyckt om lägenheten? 
Fast sen släppte jag det och tänkte på vad mysigt det är att vakna med min älskling! <3

Jag ska leta upp min kamera snart och göra mig iordning så ska ni få en videoblogg (om jag hittar sladden!)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0