Håller på att laga mat

Min älskling kommer hit och äter lunch vid tolv så nu står jag och lagar mat! :) 

Bestälde även hem detox inte bara för att det stod med som ett sätt att skydda sig mot influensan utan för att jag har haft ont i magen ett par dagar närmare en vecka och jag börjar bli lite trött på det troligen har jag någon bakterie orsakad av stress det kan försvinna själv det trodde hon på sjukvårdsupplysningen att den skulle men man kunde prova detox om man inte ville chansa.
Hon trodde iaf inte att det var något farligt eller någon överkänslighet mot alkohol, skönt!

Ska iväg och träna sen också, det skulle jag också börja med tyckte kvinnan på sjukvårdsuplysningen ^^
det tycker iofs jag med och hon är inte den första som sagt till mig det.

Ska försöka leta upp kameran sen också .. hittade inte den igår.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0