Svar på kommentar.

Magnus kommenterade mitt inlägg med artikeln om influensavaccinet, och visst kan det vara bra för endel personer att vaccinera sig. Men jag blir lite upprörd när dom vaccinerat en mängd gravida kvinnor i södra sverige där alla barnen riskerar att få permanenta skador på hjärnan, att dom vaccinerar små barn utan att ha kollat upp riskerna ordentligt. Sen att fullt friska personer ska springa och ta sprutan tror jag gör mer skada än nytta en fullt frisk person kommer inte att dö av sjukdomen.

Jag håller med om det Magnus skrev, var väll mest det jag vill komma fram till med det här inlägget :P
Vill ni läsa det han skrev så ligger kommentaren under inlägget med artikeln.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag kan komma in till karlstad imorron om du vill träffas :)

Skicka ett sms om du vill eller om du vill ses nån annan dag i veckan =)

puss vännen

2009-11-10 @ 18:50:04
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0