dålig updatering?

Mja men så blir det när allt är nytt och roligt :P 
haha
Ny telefon den är helt underbar det enda jobbiga är att det inte går att uppdatera bloggen i den. Eller snarare jag har inte fått det att funka än^^
Ny pojkvän... eller? Pojkvän iaf och det är helt underbart och otroligt mysigt, har sovit hos honom mycket nu den senaste veckan. <3
Och nytt hem, jag är mitt uppe i flytten just nu och allting hamnar i min lägenhet på orrholmen på måndag! Påtala om det, om en halvtimme ska jag sitta på bussen till stan så att jag kan lämna in kontrakten idag!

Pusshej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: astrid

jag kan på onsdag :) ska ändå till min jobbcoach då :) kan du då? puss

2009-10-30 @ 23:16:26
URL: http://disktrasa.webblogg.se/
Postat av: :)

Börja videoblogga ;D

2009-10-31 @ 02:08:55
Postat av: Diin blogg är bra.

börja video blogga!

2009-10-31 @ 02:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0