Från singel till i ett förhållande.

Att gå från singel till i ett förhållande på facebook ser inte jag som ett jättestort steg, men jag tror att många andra gör det. :P Jag fick 17 gillanden och 3 kommentarer på ca 8 timmar ^^
Haha och ja imorse gick jag ifrån att leva som singel till att bli någons lilla älskling <3 Vilket känns helt underbart mer än så tänker jag inte säga just nu dom som vet mer dom gör det ni andra får vänta ett tag! :)
Ett tag är tills jag känner at det är ett vettigt tillfälle det känner jag inte att det är om jag skriver ut det på bloggen eller fb det första jag gör, så tjata inte om det mina vänner.
En annan anledning till att det inte kommer att komma upp på bloggen eller fb är självfallet en person i min närmaste familj, det tror jag att alla som läser här kan gissa vem utan att blinka ^^ 
Jag vill som vanligt hålla dom jag älskar och bryr mig mycket om så långt borta från dennas mun som det bara går, finns det någon som babblar dugnet runt och ljuger mer än statsministern själv så är det denna människa. (inget ont menat mot våran statsminister som jag faktiskt gillar!)

Nu ska jag äta och sen åka hem till min älskling (känns bra att säga det(A)) för att ha en mysig kväll och sen sova där!

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: astrid

Jag är jättenyfiken :P

2009-10-28 @ 14:52:35
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0