Ledig och körlektion.

Idag har jag varit ledig, fast jag har haft en körlektion! :)
Det gick rätt så bra...förutom att jag blir så sjukt irriterad på tjejen jag kör med, hon är överpedagogisk på ett extremt dåligt sätt eller ja vissa dagar kan det va bra :P ^^

Haha tänkte bara säga att jag lever och att jag har 10 dagar kvar till flytten! Dessutom har jag feber är trött och ska jobba imorgon! ^^  haha
Men en kul grej som är imorgon är att jag ska på bio, vi ska se bröllopsfotografen.

Ha det fint!
Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha, det är ju nakdelen med det hela.

Fler kan köpa den. Men å andra sidan är den ju flexibel, så med vilken header du vill och med vilka färger du vill blir den ju inte den samma eftersom designen i sig är så pass clean :)



Sedan funderar jag på att ta bort annonser efter att de sålt ett visst antal ex. Hur stort antal jag väljer kommer förmodligen bero på hur unik den är. Är det tex en väldigt speciell design så kanske man bara säljer den till två eller tre.. eller kanske bara en? medan en mer ombytlig kanske kan säljas till tio-femton.. :)

2009-10-22 @ 19:53:58
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0