Flyttkartonger, dagens fundering.

Kan dom där pappkartongerna vara lösningen till alla livets problem? Eller är dom bara en flykt från alla livetsproblem?  Jag tror på det förstnämnda, om allt skiter sig packa ihop alla saker skaffa ett nytt place och flytta din lilla rumpa så ska du se att du får nya problem nya utmaningar men också en uppsjö av nya möjligheter.

Det där med nya möjligheter är det jag söker mest just nu här känner jag mig instängd och motarbetad.
Jag kan inte jobba kreativt i den här miljön allt är fel för mig just nu och idag efter en toppen dag på stan med underbara vänner, kom jag hem och kännde vad trycktstämningen var och jag blev genast deppig. Det släppte dock senare men det är ändå ett återkommande problem.
Jag kan inte bli nere bara för att någon annan är det här hemma längre, jag behöver kunna utveckla mig själv kreativt jag behöver inreda en lägenhet, jag behöver en liten vovve att mysa med... (det blir när jag har fast jobb och en vettig ekonomi)

1 november tar jag lösningen på alla livetsproblem och flyttar in i MIN etta på Orrholmen!

Puss på det och puss på alla underbara vänner jag har! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0