förlåt...

Jag glömde ta kort på tavlan (A) ni får vänta tills den sitter på väggen i nya lägenheten! :) 
Nu har jag suttit ochj lyssnat igenom en massa versioner av låten "I'm gonna be" och försöker avgöra vilken version jag gillar bäst för jag älskar låten den gör mig glad ... fast just nu hittar jag inte den bra versionen tänkte iaf lägga upp ett klipp till er har pluggat hela dagen sen var jag ute i replokalen/studion därför jag inte upptaderat idag!

Men här är klippet och jag ska sova!

Man fick inte bädda in det klippet jag ville ha :( så här är länken iaf och här är en annan video fast från family guy men det är samma låt! Och Peter är ju så grymt härlig, med andra ord jag blev bara tvungen att lägga upp det här! ^^


 

Sov sött nu och puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0