"Hemma" igen.

Jag trivs inte alls här just nu, och det är väll egentligen inte bara just nu. Men jag har fått lägenhet på orrholmen inflyttningsdatumet är 1 november. Och jag har nästan bestämt mig för att flytta dit även om hyran är lite hög, ska isf fortsätta söka lägenhet ganska febrilt och även vara duktug och söka massor med jobb. Vill ju inte låna under en längre tid.
Blir ständigt motarbetad här hemma och det gör att orken att arbeta försvinner vilket är väldigt synd.

Stockholm var å andra sidan helt underbart!
Jag trivdes som vanligt och träffade massor med nya människor och lärde mig otroligt mycket nytt!!
Det kommer förhoppningsvis snart att märka här i Karlstad! :)

Puss och kram på er mina underbara jag är tillbaka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0