Privata inlägg.

bloggen börjar läsas av fler och fler och jag bestämde mig nyss för att vissa äldre inlägg och nya väldigt privata inlägg kommer att lösenordsskyddas, det här för min skull personligen dom inläggen kommer att visas med den här bilden;

Bild för att visa att ett inlägg är lösenordsskyddat

 

Lösenordet och användarnamnet kommer mina vänner kunna få om dom vill det. Det här är bara för att skydda mig själv från det jag öppet skrivit om min familj tidigare det är inte alltid bra om vem som helst kan läsa allt sånt.

Så vill du ha lösenordet till dom privata inläggen säg till.

 

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: astrid

langa lösen girl=)

2009-09-23 @ 23:59:45
URL: http://disktrasa.webblogg.se/
Postat av: Anna Caroline Adolfi Frannson

jag vill

2009-09-24 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0