varför ställa frågan man inte borde ställa?

Jag har börjat bli väldigt irriterad på folk som undrar saker som dom inte har med att göra på senaste tiden, det här gäller killar som är intresserade av mig men som inte förstår mina gränser.
vad gjorde du där då? vem var du där med? hur känner du honom? har ni vart tillsammans?  raggade du på honom eller? wtf mitt liv mina val har du inte med det att göra fråga inte...so what ifall jag raggade på en kille inne på ica igår vilket jag inte gjorde vi hälsade.... sa hej till en gammal bekant....
Börjar bli väldigt trött på antaganden och anklagelser, jag har ingen kille just nu jag har inga tankar på att skaffa mig någon heller speciellt inte en som är svartsjuk redan innan det hänt något.
Jag blir nog tillfredställd som det är av vem och när har inte någon med att göra jag är nöjd med mitt liv precis som det är just nu.
Jag vet att jag normalt är en väldigt öppen person som gärna berättar lite förmycket om mig själv. Men jag har lärt mig att det finns vissa sitvationer när det räcker att säga A och hålla B för sig själv och B är det bara jag och dom inblande som vet något om så fan ta alla jävla frågor!!!



Det här inlägget är rörigt och jag tror inte att många kommer förstå vad jag menar helt fullt ut antagligen kommer det missförstås och så kommer folk anta saker och sen komma med anklagelser vilket jag börjar bli mer än van.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0