haha shit ja det är tur att ingen hör mig^^

HAHA jag sitter här i min ensamhet och pluggar....och sjunger falskt som bara fan^^
Så fort jag lämnat in svenskan så ska jag sätta mig ner och skriva en beskrivning om hur jag är som coach, jag satt en stund förut och tittade på olika kända coachers stil och sätt att vara på och nu har jag bestämt mig för hur jag vill vara, så den platsen tänker jag ta. Haha det ska bli så roligt!
Jag skulle vilja arbeta som coach sen men vi får se vad som händer, först är det lärarutbildningen till hösten som jag skulle bli så besviken om jag inte tog mig in på...så håll tummarna för att jag klarar det! :)

Puss på er och var riktigt glada för att ni inte hör hur jag låter när jag sitter här och sjunger! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0