Hemma, igen! :) (varning långt och osamanhängande inlägg jag hade mycket på hjärtat idag^^)

Hej!
Vi kom hem i måndags kväll efter en väldigt mysig resa.
Och igår sov jag och slappade bort hela dagen behövde ta igen mig.

Jag lärde mig något under tidenvi var borta eller kanske ska säga att jag kom fram till något.
Jag gillar Karlstad som stad, men just för till fället har jag bara två människor jag känner att jag kan lita på här och det finns typ inga jobb. Därför skulle jag inte ha några som hellst problem med att flytta när Jimmy har pluggat färdigt och jag tänker börja jobba till hösten på ett eller annat sätt.
Jag ska jobba ihop pengar till den utbildningen jag vill läsa för jag kommer aldrig att lyckas med utbildningar på det här sättet. Jag och böcker är inte kompisar såvida jag inte läser för nöjes skull.

Jag kom även fram till att jag mådde mycket bättre när jag inte satt vid datornså från och med nu tänker jag ge mig själv data förbud (med undantag från viktiga saker) så fort det är fint väder nog att vara ute.

Sen planerar jag att starta upp ett eget företag, har planerat detta i omgångar men nu är jag säker, synd bara att jag inte känner någon att starta det med. Den enda som jag tror skulle kunna va intresserad av det tål jag ju inte ens att titta på just nu. (bra där, varför lyckas jag alltid bli ovän med sånna människor? ja just det för att dom är desperata utnyttjande fittor som bara är ute efter en sak. Att ta allt man har möjlighet att ge och det står inte jag ut med.)

Jag måste säga att facebook inte känns roligt längre, kan vara en orsak till att jag mår dåligt när jag är hemma och den sista saken som får mig att må piss kommer inte att försvinna förrän jag tar mig ifrån den här staden. Vore verkligen inte fel att flytta utomlans (bara jag hade Jimmy med mig då förståss!)
Påminnelse till mig själv kolla om det finns några kurser i Italienska, som kvällskurs till hösten.
Jag har aldrig sett så tydligt som nu vilka som verkligen är mina riktiga vänner, ska ringa och planera resa till både gbg och stockholm senare idag så att jag kommer iväg och får träffa dem snart <3

Ska ringa till comunicare senare och boka tid med någon där så att jag kommer igång.

Jag borde hitta något bra frittidsintresse så att jag slutar känna mig så här ensam. Jag menar ensam för att jag bara har mina nära vänner inga ytliga bekanta nästan, iaf inte som jag träffar längre.
Vet ni att senast jag träffade folk ordentligt var på nyår?
sen har jag ju umgåtts med vänner och så någon gång ibland men inte på det sättet hoppas att det blir ändring på det snart.
eller rättare sagt jag får setill att det blir ändring på det och bli mig själv igen, ursch tänk när man ringer till sin bästa vän som man inte sett på månader och får höra att du låter ju som dig själv, det har till och med hörts på mig att jag verit nere och destruktiv det senaste halvåret. Det är universitetet som inte passar ihop med mig.

Men jag älskar lägenheten, så därför måste jag läsa små kurser för att få bokvar här även om jag jobbar.
jag tänker lösa detta.

Puss på er och jag kommer faktiskt lägga upp bilder för engångsskull senare, från resan!
Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0